• чохли на телефони
  • інтернет-магазин комплектуючі для ПК
  • купити телевізор Одеса
  • реклама на сайті rest.kyiv.ua

Співай, Лоло, співай! Київ Театр ім. Івана Франка

  • 18:0030 грудня 2025, Вт

  • спектакль

  • Театр ім. Івана Франка
  • 170 мин

  • от 80 грн

Опис
Фото (10)
Відео
Відгуки (0)

спектакль Співай, Лоло, співай! Київ 2025-12-30 18:00 Театр ім. Івана Франка

  • Дмитро Богомазов - Режисер-постановник
  • Петро Богомазов - Художник-постановник, художник по костюмах
  • Олександр Кришталь - Звукорежисер
  • Олексій Скляренко - Хореограф
  • Сусанна Карпенко - Хормейстер
  • Олександр Бегма - Автор пісень
  • Михайло Кукуюк - Автор пісень
  • Олександр Кохановський - Аранжування музики
  • Артем Атаманенко - Звукорежисер
  • Ганна Ваховська - Художник по світлу
  • Марія Савка - Виставу веде

«Співай, Лоло, співай!»

«Співай, Лоло, співай!» — це вибуховий мюзикл у стилі кабаре, що запрошує глядача до світу, де межа між сценою та життям розмивається, а гумор, еротика, музика й драма сплітаються в єдине яскраве дійство. Ця вистава — не просто театральне видовище, а справжній вечір у ритмі джазу, з вишуканими декораціями, живим оркестром, темпераментним кордебалетом і неповторною атмосферою портового кабаре «Блакитний ангел», де панує чарівна, спокуслива й небезпечна Лола — жінка, що здатна змінити життя будь-кого, хто наважиться зустріти її погляд.

Сюжет розгортається за класичними канонами жанру. Він — сивочолий латиніст, вчитель із непохитною вірою у дисципліну й мораль. Вона — зірка вечора, жінка-сцена, якої не забути навіть після першої зустрічі. Його звати Гнус — ім’я не випадкове, бо його характер сухий, доктринерський і схильний до моралізаторства. Випадково, переслідуючи своїх учнів, він потрапляє до кабаре, де стикається зі світом, який його зневажає, але який невдовзі поглине його з головою. Лола — втілення всього, що він зневажав — раптом пробуджує в ньому те, чого він не знав про себе. І вже за мить він — не сторонній спостерігач, а частина цього химерного, яскравого світу, де правила диктує пристрасть, а не мораль.

П’єса, що лягла в основу мюзиклу, написана за мотивами роману Генріха Манна «Вчитель Гнус, або Кінець одного тирана». Уперше опублікований у 1905 році, цей твір був гострою соціальною сатирою, спрямованою проти міщанської самовдоволеності, лицемірства та бездумної обмеженості. Образ Гнуса став у німецькій культурі символічним: навіть ім’я головного героя — Professor Unrat («Сміття») — у буквальному сенсі стало прозивним.

У 1930 році сюжет роману було екранізовано у знаменитому фільмі Джозефа фон Штернберга «Блакитний ангел», який увійшов у золотий фонд світового кінематографа. Роль Гнуса зіграв видатний Еміль Яннінгс, а образ Лоли став знаковим для Марлен Дітріх. Саме завдяки цій стрічці вона здобула статус кінодіви й символу фатальної жінки. У фільмі було зосереджено лише на частині роману — на історії занепаду чоловіка, який піддався пристрасті й опинився на межі морального краху. Режисер трактував це як драму "людини, яка закохалася і впала".

Цікаво, що до цього сюжету неодноразово зверталися митці в різні епохи. У 1981 році Райнер Вернер Фассбіндер створив римейк «Лоли» з Барбарою Зуковою, осучаснивши історію та надавши їй політичного забарвлення. Його стрічка розкривала не лише тему особистої деградації, а й показувала лицемірство владних структур. У 1985 році легендарний французький хореограф Ролан Петі здійснив балетну постановку «Блакитного ангела», в якій образ Лоли постав як безжальна та холодна спокусниця, а сам Петі вийшов на сцену в ролі Гнуса, надавши історії ще більшої гіркоти й трагічності.

Сьогоднішня версія вистави — це сучасна інтерпретація харківського драматурга Олександра Чепалова, в якій поєднано класичну драматургію, кабаретну естетику й відлуння реальних почуттів. Його «Співай, Лоло, співай!» — це насамперед історія про любов: бентежну, болісну, приречену. Але водночас — щиру, живу, таку, що запалює, а потім безжально обпікає.

На сцені — блиск, гумор, еротика, музика, але за всім цим — драма душі, яка не витримує випробування пристрастью. Це вистава, що сміється, але й плаче одночасно. Вона відображає людину такою, якою вона є насправді — вразливою, суперечливою, відкритою до кохання, навіть якщо воно веде до падіння.

Особливу подяку творча група висловлює заслуженому артисту України Андрію Самініну, чия участь у створенні вистави додала їй емоційної сили, точності й виразної сценічної пластики.

«Співай, Лоло, співай!» — це мюзикл, у якому немає фальші. Лише пристрасть, дотепність, біль і незгасна музика сцени.

  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!
  • Співай, Лоло, співай!

Відгуки

Ще немає жодного відгуку. Жодного прихильника чи критика.