• чохли на телефони
  • інтернет-магазин комплектуючі для ПК
  • купити телевізор Одеса
  • реклама на сайті rest.kyiv.ua

(Музичний салон НФУ) Гітарне Бароко Київ Національна філармонія України

Опис
Відгуки (0)

концерт (Музичний салон НФУ) Гітарне Бароко Київ 2025-06-10 17:00 Національна філармонія України

Гітарне Бароко в Музичному салоні Національної філармонії України
Занурення у світ витончених гармоній, старовинних танців і безсмертної поезії

Цього вечора сцена Музичного салону Національної філармонії України наповниться звучанням гітар, що відтворюють епоху бароко — добу вишуканих форм, емоційної стриманості й музичної грації. Концерт «Гітарне Бароко» подарує глядачам естетичну насолоду й відкриє нове звучання знайомих класичних творів у витонченому аранжуванні для гітарного квартету.

ВИКОНАВЦІ

На сцену вийде знаний Квартет гітаристів «Київ», один із найпомітніших ансамблів вітчизняної камерної сцени, який сміливо експериментує з репертуаром і знаходить несподівані інтерпретаційні рішення для музики минулих століть.
Концерт проведе Ольга Єременко — не лише ведуча, а й тонка інтерпретаторка поезії, чий голос вдихне нове життя у шекспірівські рядки, що переплетуться з музикою як рівноправний елемент програми.


ПРОГРАМА КОНЦЕРТУ

Барокові танці Жана-Філіпа Рамо

(аранжування М. Малларда)

  • Air G–Dur

  • Entrée G–Dur

  • Gavottes I & II e–moll
    У цих витончених композиціях французького барокового майстра — вся пишнота придворного стилю. Аранжування для гітар надає цим п’єсам м’якості й нової інтонаційної глибини, розкриваючи їх у сучасному світлі.

Танцювальні п’єси Ю.Г. Румана

(аранжування М. Малларда)

  • Sinfonia XX a–moll (IV ч.)

  • Andante e–moll

  • Larghetto g–moll

  • Presto D–Dur
    Рідше виконувані, але не менш витончені твори композитора Ю.Г. Румана — яскравий приклад того, як барокова музика поєднує меланхолію з внутрішньою драматургією, а гітарне прочитання посилює ефект інтимного камерного звучання.

Антоніо Вівальді — Концерт для двох мандолін G–Dur, RV 532

  • II. Andante
    Ніжна і витончена середня частина концерту Вівальді прозвучить у гітарному варіанті, ніби крихкий діалог двох голосів, що ведуть свою партію з лагідною пристрастю і бароковою стриманістю.

Доменіко Скарлатті — Соната d–moll, К 1

Виконання на гітарі надає твору нового тембрового забарвлення. Скарлатті — майстер ключових інтонацій і ритмічних ігор, а гітарна фактура робить ці нюанси ще виразнішими.

Робер де Візе — Gavotte Rondeau

Французький композитор і гітарист XVII століття, Робер де Візе, залишив по собі розкішний спадок гітарної музики. Його Gavotte Rondeau звучить як вишукана розмова в стилі старовинного танцю.


ПОЕТИЧНА ВСТАВКА: ВІЛЬЯМ ШЕКСПІР

  • Сонет № 8

  • Сонет № 128
    (у перекладі Дмитра Паламарчука)
    Читає Ольга Єременко
    Ці сонети Шекспіра — глибокі роздуми про музику, життя і почуття. Їхнє звучання в рамках вечора додає події філософської насиченості й поетичного розмаїття.


Англійське бароко: Перселл, Бах, Пахельбель

  • Генрі Перселл

    • Рондо і Жига з опери «Королева фей», аранжування М. Крісвік
      Ці танцювальні номери із театральної спадщини Перселла — легкі, граційні, сповнені гумору й емоцій.

  • Йоганн Себастьян Бах

    • Бурре з сюїти BWV 996 (аранж. Ж.-О. Ерікссон)

    • Арія з Оркестрової сюїти №3 D–Dur, BWV 1068
      Бах — неперевершений у балансі форми й чуття, і гітарне виконання його творів дає змогу почути знайомі мелодії з новою проникливістю.

  • Йоганн ПахельбельКанон D–Dur, P. 37
    Один із найвідоміших барокових творів, що символізує спокій, циклічність і гармонію, завершує програму концерту урочисто й благородно.


«Гітарне Бароко» — це подія для тих, хто цінує музику, здатну одночасно заспокоїти, надихнути й перенести у часи, коли краса форми була найвищим проявом мистецтва. Завдяки чуттєвому виконанню й живому слову концерт стане не просто музичним вечором, а справжнім духовним зануренням у золотий вік європейської культури.

Відгуки

Ще немає жодного відгуку. Жодного прихильника чи критика.