• чохли на телефони
  • інтернет-магазин комплектуючі для ПК
  • купити телевізор Одеса
  • реклама на сайті rest.kyiv.ua

Елегія воєнного часу Київ Національна опера України

Опис
Відгуки (0)

спектакль Елегія воєнного часу Київ Національна опера України ім. Тараса Шевченка

На музику чотирьох постлюдій для фортепіано та струнного оркестру, а також сільської музики 1930-х років

Балет у постановці Олексія Ратманського

Постановку здійснив Олексій Ратманський, заслужений артист України, один із найвідоміших сучасних хореографів, чия творчість звучить у найпрестижніших театрах світу.

Асистувала у постановці Тетяна Ратманська, чий професіоналізм і тонке відчуття стилю стали важливою опорою у створенні балету.

Сценічний світ і візуальний образ вистави

Над візуальним простором працювала Вендалл К. Гаррінгтон — знана сценографка, яка вдихнула в постановку глибину і поезію через світлові рішення та відеопроекції.

Костюми створив Моріц Юнге — художник, чиї ескізи поєднали ностальгічні мотиви з витонченим сучасним баченням.

Особливою деталлю стали роботи Матвія Вайсберга і Марії Примаченко, що стали частиною сценічного оформлення, надаючи балету національного колориту й художньої сили.

Музичне керівництво і виконавці

За диригентським пультом — Сергій Голубничий, чутливе й емоційне прочитання якого стало музичним серцем вистави.

Балетну частину готувала Тетяна Белецька, народна артистка України, відома своєю майстерністю і вимогливістю у роботі з артистами.

Концертмейстери: Оксана Горобієвська, Дінара Сабітова, Віталій Лиман — музиканти, що забезпечили досконалу гармонію між інструментом і сценою.

Постановку супроводжував режисер Денис Одінцов, завдяки якому сценічний процес був злагодженим і цілісним.

Прем’єра

Перші покази нової балетної вистави відбулися на сцені Національної опери України 22 та 23 червня 2024 року. Ці вечори стали справжнім святом сучасного українського балету, де витонченість руху злилася з музикою і живописом у єдину емоційну симфонію.

Відгуки

Ще немає жодного відгуку. Жодного прихильника чи критика.